Brev:
Vegetar baby
27. marts 2008
Alder:
0 mdr.
Vegetar baby
Hejsa,
Jeg og min kæreste er begge vegetarer, og det kommer vores kommende tvillinger også til at være :) Jeg har undervejs i mit liv som vegetar mødt utrolig mange, der rynker på næsen af, at jeg også har tænkt mig, at mine børn skal være vegetarer, men jeg kan så absolut ikke se noget galt i det.
Mener du, at der skulle være noget, der taler mod det? Vi spiser begge fisk, og vi spiser vældig varieret og en hel del sundere, end mange af vores kødspisende bekendte gør.
Med venlig hilsen
Rikke